razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Dagen D !!

Av Mia - 19 mars 2011 18:44

Idag var det så äntligen dags att hämta hem lilla Greta   


Vi kom ner vid elva tiden. Görels matte var också där och hälsade på. Vi hade bara "träffats" på Facebook innan.

Lite fika och prat innan pappren skulle skrivas på.


 

Sover sött!

 

Än vet jag inte vad som väntar mig!

 

När vi åkte iväg så var det lite gnäll och titt i baksätet. Men sedan la hon sig till rätta och sov hela vägen hem. Vi stannade till i Katrineholm och tankade, så vaknade hon ju men somnade om igen. Och ingen kräkning kom det heller.

När vi kom hem så kissade och bajsade hon ute innan det var dags att upptäcka huset.

Efter det så släppte vi in Razzel. Han undrade vad det var för något och blev "2m" hög    

Men det var inga problem.

 

Sover lite medans matte lagar mat.

 

Hon fick mat efter en timme ungefär och åt upp alltihopa! Så duktig så.

 

Sitter vackert

 

 

Undrar nog vart hon hamnat

 

 

Jag är så söt!

 

 

Razzel undrar vad detta är 

 

 

Kliar, urmatte satt ju på mig något konstigt halsband

 

Jag är beredd!

 

Tänker inte komma till dig Razzel

 

Luktar hund kanske?

 

Lite jobbigt är det

 

Kliar tassen

 

Efter det att vi hade ätit middag så tog jag och Razzel en promenad. Greta låg nedanför Lars-Åkes fotölj och sov. Det gjorde visst han också   ja han satt i fotöljen. Vaknade med ett ryck och undrade var Greta var. Men hon sov så gott fortfarande.

 

Nu blir det nog lite mer mat för Greta.

 

Och jag skall "vappa" en vecka!

 

Tjingeling   

 

Mia

 

 

 

 



 

 
 
Ingen bild

Ewa o Dexxon

20 mars 2011 00:37

Lycka till med lilla Greta.....så söt!

 
Ingen bild

Michaela, Wiggo & Izza

20 mars 2011 09:21

Hon är jättefin!!
Kraftig benstomme, fint uttryck och öronen uppe.
Lyckos dig som får vabba.

 
Team AROZ

Team AROZ

20 mars 2011 09:27

Åh, vilken GODING <3 !!! Lycka till med det nya lilla undret :D !!
Kramizar !!

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards