razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Det är så roligt att vara ute

Av Mia - 23 mars 2011 15:11

Grrr Hade skrivit klart hela inlägget så kommer "Windows Explorer har stött på ett problem" Någon som hört det förrut?   

Tur att Greta och Razzel förgyller tillvaron. Jo, Lars-Åke görs sitt till också.

Igår kom moster och morbro på besök. Vi åt lite gott och satt och pratade. Avslutatde kvällen med kräftor.

Razzel och Greta "leker" så det står härliga till ibland. Hon har ingen respekt för honom.


Sover så gott i mattes knä


Undrar om det kommer mjölk ur den där?


Inte det!


Grrr, passa dig!


Ursäkta mig....!


Hej!


Spanar in varandra


Mattes fina Razzel


Puss på dig!


Så var vi ju tvugna att gå ut på tomten lite. Måste ju få springa av mig lite energi.


På upptäcksfärd


Kommer när du ropar matte


Full fart


Hej å hå!


Roligt att leka när man kommer till matte


Så söt lilla Greta


Kom igen då!


Dra då!!


Vad fick vi syn på nu då?


Hästarna!


Den är min!!


Lyser bus om hela Greta


Kommer så fint när matte ropar


Snygg apportering. Bådar gott för framtiden ....


Ta mig om du kan...


Ååå ett löv!!


Och så full fart!


Så söööt!


Lilla Greta


Snart är andra örat uppe helt


Nu har jag också hunnit med en promenad med Razzel. Full storm ute! Men uj vad det går fort med snön. Så sköönt! Och det torkar upp ganska fort också.


Ikväll är det TS-möte på klubben. Greta skall få följa med upp och hälsa på TS-folket


Tjingeling   


Mia


 
 
Ingen bild

Annelie Melkersson

23 mars 2011 20:15

vilka söta kort på dina underbara hundar, Greta är för gullig. Hoppas få träffa damen i framtiden innan hon blir för stor.

Mia

24 mars 2011 08:14

Det gör vi säkert Annelie!

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

23 mars 2011 22:28

Ja visst blir man sur när det meddelandet kommer upp :( När jag kommer ihåg så brukar jag faktiskt och gå in och spara ibland i fall nått sånt skulle hända. Är bara spara som utkast och sen kan man fortsätta. För om det strular så försvinner iaf inte allt :)

Så söt hon är lilla Greta :) Och så full i bus, förstår det är fullt upp hemma hos er nu.

http://heratorpetsvinja.webs.com

Mia

24 mars 2011 08:16

Jo jag brukar spara en eller ett par gånger till utkast. Men så upptäckte jag att det verkar inte gå iväg som länk till Facebook om man sparar först. Så då tänkte jag att jag kör allt på en gång. Men jag tror att det gick lite för lång tid.
Ja det är "Huset fullt av hundar" :-))

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

26 mars 2011 09:09

Halloy :)

Nej inte var det nå kul väder alls igår :( Kändes nästan som hela innehållet i skallen skulle blåa ur ;)

Hur länge vappar du till då innan du börjar jobba igen? Måste ju få träffa lilla Greta innan hon blir för stor och få fota lite också :)

Ha en skön lördag :) Själv sitter jag på jobbet :(

http://www.heratorpetsvinja.webs.com

Mia

26 mars 2011 12:39

Hej! Vappar bara denna vecka. På måndag är vi på jobbet. Hoppas att det fungerar att ha Greta med, då jag är själv. Annars får hon vara hemma hos Lars-Åke en vecka. Du är så välkommen in!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards