razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Det går så bra!

Av Mia - 20 mars 2011 16:10

Vi gick och la' oss straxt före elva igår kväll och tjugo i fem i morse började Greta gny. Så ut i morgonrock för en kiss och bajs. Sedan in i buren igen och så sov vi en timme till.   Efter gick vi upp för lite frukost och hundarna fick mat. På förmiddagen så gick husse och Razzel rundan. När dom kom tillbaka så fick Razzel en utskällning utav Greta. Usch den där stora läskiga hunden   


Usch vad stor han är!


Leker med min leksak


Skönt med en tillflyktsort


Kolla in katten i dörrhålet :-)


Razzel försöker leka


Bollar med min leksak


Så gick jag en promenad med Razzel och efter det tog vi en fika på terassen.


Stor och liten


Verkar vara något spännande på G


Ja det är matte som lägger ut lite föremål till Razzel. Uppletande ska det bli.


Nya halsbandet på för första gången


Är så söt!


Slick! Gott med snö


Ja man ser redan att det är en dam som kommer att klara sig "på egen hand" så straxt gäller det att stämma i bäcken   


Nästa vecka har jag semester, skall ju "vappa". Men hur ska jag få dagarna att gå? Jättelång dag idag. Kanske skulle ta itu med storstädning? Fast på tisdag får vi besök av moster och morbror som stannar över natten. Min morbror sa till min moster "om vi ändå skall hälsa på Greta kan vi ju hälsa på dom där andra också"   

Han är rolig han!


Tjingeling   


Mia







 
 
Ingen bild

Görel & Matte Mia

20 mars 2011 18:08

Vad skönt att det går bra & vilka härliga bilder.Har märkt på Görel att hon gärna går i väg själv på lite "äventyr" så dom är nog lika självgoda båda tjejorna:-))

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

21 mars 2011 23:40

Vad skönt att allt går bra med din lilla tösen :) Riktigt söt är hon också :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards