razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Träningshelg

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april.

Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen.

Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade vi på planerna.


Lilian och Victor tränar kontakt


Victor med metallapporten


Victor med tung apporten


Anna får reda på hur hon ska gå


Nu är det så att jag har svårt att komma ihåg namn i bland, så ni får ursäkta om det blir lite fel. Påpeka i så fall.


En grupp på lilla planen


Några var och tränade agility på söndagen


Johanna och Tilo tränar kryp


Johan ser fundersam ut.


Vet inte om jag vill springa ner från plankan....


Victor tränar hopp


Ja, nu kommer jag ju inte ihåg vad Annas hund heter, men hoppa kan han i alla fall


Anna och Qlicka smiter från fotografen


Grillade gjorde vi både lördag och söndag.


Tack till grillmästarna. Tommy, Lasse, Thomas och Åsa.

Tyvärr var det ingen som höll i kameran och förevigade Greta och mig  Fast det gjorde kanske inte så mycket ...


På söndagen åkte jag sedan upp till Botkyrka för ett möte i D-TS.


Gretas premiär på Botkyrka BK.


Något intressant på gång.


Lite jobbigt är det att fara hela dagen


Igår långfredagen så var barn och barnbarn på besök. Vi äter alltid påsklunch tillsammans på långfredagen.

Extra roligt var det ju att träffa Greta tyckte barnbarnen, men det blev lite tårar också   Hon har ju så vassa tänder!


Efter maten tog vi en liten promenad upp till ladugården och runt slottet.


Tilda vill gärna gå med Greta. Det var innan hon blev "biten " i baken.


Och så något skit i munnen förståss


Lucas på efterkälken


Full fart!


Vänta!!


Greta går ju riktigt fint i koppel


Stadborna tittar på kor


Små kalvar, så söta


Jättemånga kalvar var det i ladugården


Oj! Vilken stor hund säger Greta. Eller ......


Greta på den lilla bron över ån. Varmt är det!


Nyfikna barn. Lucas, Ebba och Tilda


En död fisk väckte stort intresse hos barnen


Ebba och Tilda springer ikapp oss


Alla tre barnbarnen


Och Greta är så nyfiken på allt


Visst är det fint med påskliljor


Så vackra!


Den grenen är alltid rolig att leka på.


Lilla Greta så trött, så trött.


Ja, jag kan säga att hon sov gott den kvällen när dom åkt hem.

Efter promenade satt vi på terassen och njöt av solen och värmen.


I morgon blir det valpträff. Skall bli så roligt att träffa dom andra små.


Tjingeling   


Mia





 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

23 april 2011 23:42

Har hänt en hel del hos er ser jag :) Kan tänka mig att lilla Greta var trött efter en hel dag med en massa barn.

Hoppas det kommer lite bilder från valpträffen då så man får se Gretas syskon :)

Ha en fortsatt skön påsk helg :)

http://www.heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Av Mia - 3 april 2011 18:53

Och inget bloggande. Det har varit jobb som gällt hela veckan. Har visserligen inte jobbat över men det har varit ganska mycket på jobbet i alla fall. Kan ju inte sitta hur länge som helst heller när jag har lilla Greta med mig.   Och det har väl var...

Ovido - Quiz & Flashcards