razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Miljöträning

Av Mia - 26 mars 2011 17:05

I fredags och idag var vi uppe på stan'. Ja Flen får väl räknas som vår närmsta stad   Spelar nog inte Greta någon roll. I alla fall så fick Greta promenera runt lite och titta på folk och bilar. Idag åkte också två X2000 förbi och dom vet ni ju hur dom låter. Jaha sa Greta och satt sig coolt ner och tittade. Det är inte mycket som stör den lilla damen - ännu.


Sedan åkte vi upp till klubben för det var städdag. Men när vi kom dit så var det inställt. Brist på folk ......   Men vi får hoppas på det andra tillfället att det kommer en del då.

Greta fick i alla fall skutta runt lite.


Anja med barn och lekkompis var där


Mest intresserad av gruset.


Så fint jag står. Lyssnar i alla fall till Greta ibland.


Som sagt, lyssnar ibland.


Kanske kommer.


Okey då, du kanske har något intressant


En boll! Vad skoj!


Oj, vad den rullar


Men den rullar ju bara bort när jag vill leka


Äntligen fast!


Nu kommer jag med bollen


Oj! Flera bollar!


Det är jobbigt det här!


Vi kör väl en vända till


Snart har jag den.


Sedan fick Razzel och Röja, röja runt lite och Greta satt och tittade på. Hon brydde sig knappt.


Efter hemkomst så tog jag och Razzel en promenad runt sjön. Det är så fint väder ute, men huj så kallt det blåser.   


I morgon skall vi hälsa på, på Katrineholms BK. Razzel ska i alla fall få träna lite uppletandet - tror jag.


Tjingeling   


Mia







 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

27 mars 2011 22:48

Duktig hon är lilla Greta med miljöträningen :) Den är ju verkligen super viktig.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

2 april 2011 23:35

Hmm, jag tror Mia är lite dålig med bloggandet. Man vill ju se hur lilla Greta växer.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Anna

Anna

14 april 2011 12:31

Kikar in men så söt :)

http://mammatillclara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards