razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Inte mycket händer här

Av Mia - 22 februari 2011 21:53

Just nu längtar jag efter sol, vår och värme och till vecka 12 då jag får hämta hem lilla Greta.   


Annars är det jobb, jobb och jobb på jobbet. Har blivit en del övertid. Och på torsdag skall man till Göteborg på kurs. Har inte tid!   


I lördags var det i alla fall fint väder, så jag tog med kameran  ut när jag hämtade tidningen på morgonen.


Man blir så glad när man ser solen

 

Och Razzel väntar på att få springa ut på gärdet

 

Har ju träklabben med som vanligt

 

För två veckor sedan var här barmark

 

Ridhus och ladugård

 

Lite närmare

 

Razzel hämtar klabben

 

Måste ju bita på den också

 

Så fin!

 

Vacker bild om jag får säga det själv

 

På eftermiddagen var vi på 85-års kalas och efter hemkomst så gick jag en promenad med Razzel.

 

I söndags blev det ett par promenader och så lite städning

 

I morgon skulle jag ju vara ledig som vanligt men jobbar då det är mycket och jag skall på kurs på torsdag.

 

Går också varje vecka hos sjukgymnasten och han knäcker och har sig. Jag har också fått några program som jag skall göra. Faktiskt känns det bättre.

Håller tummarna!

 

Tjingeling   

 

Mia

 

 

 

 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

22 februari 2011 22:43

Förstår du längtar tills du får hem lilla Greta :)

Sista bilden var verkligen läcker :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards