razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Lång vecka

Av Mia - 3 april 2011 18:53

Och inget bloggande. Det har varit jobb som gällt hela veckan. Har visserligen inte jobbat över men det har varit ganska mycket på jobbet i alla fall. Kan ju inte sitta hur länge som helst heller när jag har lilla Greta med mig.   Och det har väl varit fördelen denna vecka. Då har jag i alla fall kommit ut och fått lite frisk luft på lunchen.

Greta har i alla fall skött sig jättebra. Det är ju en tröst att dom inte behöver så mycket aktivitet i början.

Det har ju inte blivit så mycket fotograferande heller så idag tog jag igen det en del så här kommer det lite bilder.


Vid mattes trygga fötter.


Min favvoleksak!


Den är så rolig


Blev dock inget "juckande" idag


Bus med Razzel


Ligger snällt här ....


Lugnet före stormen


Mums... eller det var nog bara "takdropp" :-)


Maja lyssnar på dom två vilddjuren


Akta dig!


Oj vilka stora tänder du har!


Puss på dig!


Man kan ju tro att Razzel ska äta upp Maja, men han tycker nog det är lika roligt att busa som hon gör.

Vi var uppe en sväng på klubben i lördags också. Blev inga foton på Greta men däremot på Sonja och Ossian.


En liten hoppjerka


Fin kontakt här


Har du nåt' matte? Du klickade ju!


Ligg kan jag också


Hopp kan jag också


Och här har vi supportrarna


Hoppas Greta är lika duktig när hon är 5 månader. Fast det beror ju på matte.....   


Idag var vi ute på tomten lite och jag passade på att fotografera lite.


Kommer matte


Oj är du ända där uppe!


Oj, vilket stort huvud jag har! Men matte kan inte fota....


Hur ska jag komma ur denna ställning nu?


Man blir så trött!


Pinnar är gott!


Oj! Nu kommer den där stora Razzel!


Söta Greta!


Kollar in vad Razzel gör!


Smyger på Razzel. Säger det! Det är en BC jag fått :-)


Pass på!


Öronen är så söta!


Sötnosen


Vilket stort ben du har!


Kan jag inte få låna?


Tar väl en egen liten pinne då!


Liten och stor!


Vill låna!


Lite jobbigt när bloggplatsen inte tar in alla bilder man vill ladda ner, men orkar inte lägga in fler just nu.

Nu kallar den lilla damen på uppmärksamhet.

tycker att hon äter lite dåligt, men det är väl matte som är larvig. Hon får ju i sig allt och går upp i vikt och det är ju det viktigaste.

På onsdag är jag ledig igen. Ska bli skönt att komma i normala rutiner.


Tjingeling   


Mia





 
 
Ingen bild

Sonja

3 april 2011 19:35

Oj va söt lilla Greta är.
Och vilka gulliga bilder på Razzel o Greta.

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

4 april 2011 00:19

Hej o hå vad hon växer lilla fröken. Så söt hon är i dom där öronen som inte vet hur dom ska vara ;)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Team AROZ

Team AROZ

5 april 2011 09:24

Jösses, så underbart söööt hon är den lilla Greta <3 <3 <3 !! Härligt att få se alla bilder :D !!

http://www.angieorex.se

 
Ingen bild

Pernilla "Kennelmamma"

13 april 2011 14:53

Vilka fina bilder du tar! Det finns en fototävling på Dogman som jag tycker du kan delta i!!! Det sägs att det är fina priser, du får gå in och kolla. Må så gott och ge "min lille Greta" en puss från mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards