razzeltrazzel

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins


Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta!

Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig.

Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.   

Att det har varit något fel har vi väl förstått en tag men att det skulle gå så här illa var väl ingen som väntade sig.

I måndags så var Lars-Åke och Razzel ute på tomten. Lars-Åke skulle dra fram vattenslangen för att fylla på badtunnan. Den måste stå med vatten i under sommaren så den inte spricker. När Lars-åke höll på att trassla ut slangen så for Razzel på och bet honom i armen. Lars-Åke försökte få bort honom men han gjorde omtag och bet Lars-Åke i båda tummarna.

Tyvärr var alternativet inget annat än att han fick somna in idag.

Jag är inte bra på poesi, men dessa rader hittade jag på nätet och det stämmer så bra.


"Du har en plats i mitt hjärta,
en plats fylld med både glädje och smärta.
Nej, dig kommer jag aldrig att glömma,
i mitt hjärta ska jag dig gömma.
I ett hörn kommer du alltid att finnas,
för du är en hund jag ska minnas.
Jag kommer alltid att älska dig"


Med min älskade pinne


Sov gott min Prins och lek med dom andra vovvarna i Nangijala.


Matte


Ovido - Quiz & Flashcards