razzeltrazzel

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Mia - 9 februari 2010 22:35

Ja ibland rusar tiden bara iväg och så har man inget att skriva om vissa dagar. Efter förra onsdagens snöoväder, så har jag ju jobbat igen. Och då händer det inte så mycket. I lördags hade Lars-Åke styreslemöte för Svealands Bouleförbund här. Så då passade jag på att åka upp till klubben med lite priser och pokaler. Hämtade ett nytt paket med priser på ICA också. Sedan åkte jag hem och vi åt lunch. Hade gjort en gryta på fredagkvällen. Efter lunchen fortsatte dom mötet och jag gick runt sjön med Razzel. Utan kamera!   

På lördagkvällen skulle jag iväg på tjejmiddag till Carina i Malmköping. Blev hämtad av Anita. Vi var totalt sex stycken tjejer och Carina bjöd på kallskuret och potatissallad och en jättegod vitlökssås. Och så vin förståss!!   Vi blev lite i gasen allihop. Kom väl hem vid halv två tiden på natten. Lars-Åke frågade om jag var full. Nä bara halvfull   

Men jätteroligt hade vi i alla fall. Det måste vi göra om någon gång.

Tog lite bilder också. Men visar bara dom före och under inte slutet......


Reina gosar med Röja.

 

Angela och Gullevi i diskussion

 

Carina pratar med Gullevi

 

Reina, Gullevi och Carina

 

Gullevi låter sig väl smaka av maten

 

Reina spelar Guitar Hero, tror jag det hette...

 

Diskussion?

 

På söndagen vaknade jag vid halv tio. Mådde förvånansvärt bra, men var lite trött. Fast numera behöve man inte dricka utan bara vara uppe sent för att känna så. Kan det bero på åldern? Trots allt...

Åt i alla fall frukost sedan tog jag en promenad med Razzel runt sjön igen. Vid halv två taget tog jag en liten tupplur. Vi skulle ju ha årsmöte i Bouleföreningen så man ville ju vara lite piggare.

 

Lars-Åke delar ut pris till Seppo. Årets Boulespelare.

 

Seppo lämnar över en gåva till Lars-Åke som avgick som ordförande.

 

Bosse låter sig smaka av smörgåstårtan.

 

Ja, det gör ju övriga gänget också.

 

Måndag var det träningsdags i gympan igen. Är lite stolt att jag gick fast Anna bangade. Hon var lite dålig hade haft feber och så.

 

Redo att åka och träna. Inte så faligt som man kan tro av denna minen...

 

Ja så mycket bilder på Razzel blev det inte denna gång. Så jag lägger ut lite sommarbilder från Öland när han badade. Så kan vi sukta lite till sommaren.

 

Snacka om svanhals!! Lite läskigt första gången.

 

Nu går det bättre, men ser ut som en säl.

 

Men det är ganska skönt efteråt.

 

Nä det får vara allt för denna gången.

 

Tjingeling   

 

Mia

 

Ovido - Quiz & Flashcards