razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Vart tog solen vägen?

Av Mia - 22 januari 2011 16:24

Vaknade i morse till strålande sol   Ut och rasta Razzel och sedan frukost. Hade hoppats få med mig någon ut på promenad men alla var upptagna. Så jag åkte upp till klubben en sväng för att hämta ett vandringspris som skall graveras till årsmötet och även se om någon var där som ville promenera.

Där var bla Sonja och Anita med sina valpar Ossian "Ossi" en flat och Ville en Vit Herdehund. Så då åkte kameran fram   


Svarta Ossi och vita Ville

 

Tackling

 

Brottning

 

Hjääälp!!

 

På upptäcksfärd

 

Vi kommer!!!

 

Kram!

 

Vitt syns knappt i snön

 

Kom igen då!

 

Vov på dig!

 

Nu kör vi en vända till

 

Lille Ossi

 

Lille Ville

 

Oj en halvnelson

 

Men jag kommer igen

 

Nu springer vi ett tag

 

Alltid så himla mysigt att titta på valpar. Men nu var det dags för en promenad för mig och Razzel. Men utan sol, den försvann och så blev det bara mulet och grått och inte nog med det. Det började ju snöa också. Inte kul.

Men på med broddarna och så gick vi från klubben. Hade med mig kameran men inte blev det några bra bilder inte.

 

Razzel i baggenbältet

 

 

Han går på bra

 

  

Kollar in något intressant 

 

Min pojk 

 

Så roligt var det att fota. Grått, grått

 

Stora flingor och så blåser det.

 

Knappt man ser Stenhammars Slott

 

Hittade en pinne och genast blev det roligare att gå

 

Gick tillbaka till klubben och hämtade bilen. Sedan till ICA och kastade massor i återvinningen.

 

Hem och duscha och sedan lite mat i magen så nu är man ganska däven.

 

I morgon hoppas jag på solsken då blir det en promenad igen med bättre bilder hoppas jag.

 

Ikväll "Stjärnorna på Slottet" på TV

 

Tjingeling   

 

Mia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

22 januari 2011 23:20

Men vilka små sötnosar då :) Och kul ser dom ut att ha :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Mia

23 januari 2011 09:58

Ja, och snart blir det fler småttingar som får springa runt och leka :-)

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

26 januari 2011 20:21

Sv. Ja våren längtar man verkligen till nu :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards