razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Idag är valparna två veckor

Av Mia - 3 februari 2011 21:35

Här kommer lite nya bilder på valparna. Har ju inte koll på vilka som hanar och vilka tikarna är. Men söta är dom   


Valp

Sover så sött!

 

Valpar

Så skönt att ha någon nära sig.

 

Valp

I en enda röra

 

Syskonkärlek

Så goa tillsammans

 

Valp

Ser inte ut att gå någon nöd på denna, liten och knubbig

 

Valpar

Att man kan vara så trött? Men så är vi ju bara nästan två veckor

 

Trängsel vid frukosten

Alla på en gång vid mjölkbaren

 

Nu får vi se om det blir nya bilder nästa vecka.

 

I lördags var jag i alla fall uppe på klubben och tränade lite sökövningar med Razzel. Sedan grillade vi korv och efter det körde jag faktiskt lite lydnad med coaching från Anja. Gick riktigt bra.

 

I onsdags var jag hos sjukgymnasten för första gången. Han konstaterade ett par låsningar i nacke och rygg som han "knäckte" ut. Inte så jäkla lätt att slappna av. Sedan tryckte han på en punkt ovanför skinkan och i ljumsken. Guuud vad ont det gjorde.   

 

Men jag fick ett par rörelser jag skulle göra och så stretcha höger höft. Så får vi se hur det känns vid återbesöket nästa vecka.

 

Tjingeling   

 

Mia

 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

3 februari 2011 22:07

Så söta dom är :) Och sötare blir dom, speciellt när dom öppnar ögonen :)
Men Mia, har du inte kommit på nått annat namn till henne än. Man kan inte heta Greta om man är en stor schäfer.

Sv. Nja halsbandet är rätt nytt men har nog varit med någta månader iaf. Har oftast varit av när hon och Zäpo leker så dom inte fastnar.

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards