razzeltrazzel

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Mia - 10 oktober 2010 20:55

Igår kväll kom Carina över på lite paj och så tittade vi på TV.

Passade på att ta lite höstbilder innan hon kom.


Vackra höstfärger

 

 

 

Kvällssol blev det till slut

 

 

 

Kossorna är kvar i hagen

 

Razzel fick också vara med ute.

 

Undra vad han ser?

 

Min snygga pojk

 

Benet är med också

 

Snyggingen!

 

Liten ponny och vagn går förbi tomten

 

Inte den vackraste busken, men rött är det.

 

Så kom då Carina och alla dogsen fick springa runt ett tag.

 

Full rulle

 

Röja ser riktigt arg ut, men skenet bedrar

 

Full fart, kameran hnner inte med

 

Så idag var jag på klubben. Vi hade lydnadstävling alla klasser. Jag var pinnlägger och apportläggare på eliten. Sedan kunde jag titta på II:an och III:an.

 

Maria var sådär glad efter lydnaden. Hover en riktig spjuver.

 

Mikaela tränade lite kryp innan prisutdelning.

 

Pallen i lydnadsklass II

 

Pallen i lydnadsklass III

 

Försökte köra lite lydnad med Razzel, men ... nej!

 

Det var ju så underbart höstväder så när jag kom hem kunde jag ju inte bara sätta mig inne. Så jag tog en promenad runt sjön.

 

 

Razzel var naturligtvis med

 

Så härligt ute.

 

Och så får man posera för matte.

 

Är väl så där intresserad ...

 

Min prins

 

Fina höstfärger

 

Razzel letar kotte

 

Den ska finnas här!

 

Ja något får man ju hitta på, på promenaderna.

 

Det är ju ganska lerigt på sina ställen på vår promenad. Så på ett ställe har dom lagt dit krossade tegelpannor.

Bra eller dålit? Ja inte poppis hos Razzel i alla fall.

 

Så här ser det ut.

 

Fast visst hjälper det väl lite

 

Höstlikt vid slottet.

 

Så vackert!

 

Rosor fortfarande i blom.

 

Pelargonierna blommar ju fortfarande så man vill ju inte ta in dom ännu.

 

Eller hur!?

 

Nu har jag tittat på Morden i Misomer, och bloggat mellan pauserna. Nu blir det natta och i morgon jobba igen.

 

Tjingeling   


Mia

Ovido - Quiz & Flashcards