razzeltrazzel

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Julpynt

Av Mia - 5 december 2010 19:01

Igår så tog jag och Lars-Åke en promenad runt sjön. Trots att det "bara" var -10 grader ute så bet det ordentligt i skinnet.

Hade kameran med men den fick Lars-Åke sköta den här gången.


Kallt över sjön

 

Mer frusen sjö

 

Ganska mycket snö är det i alla fall

 

Razzel i full rulle och matte i bakgrunden

 

Lars-Åke vill inte fota Razzel, tycker vi har "40000" bilder på hunden.   

 

Men en till blev det i alla fall.

 

Klabben har jag med mig runt hela tiden

 

 

Lars-Åke tänder lyktan

 

Lyser så fint när det är mörkt.

 

Frusna rosor 

 

Pippifåglarna vill ha mat också

 

Kö till maten?

 

Så kunde jag ju inte hålla mig, var tvungen att ta ett par bilder på Razzel i alla fall.

 

Razzelpojken

 

 

Vill inte gå in! 

 

 

Snyggingen.

 

Sedan blev det dammsugning och julpyntning.

 

En av kakelugnarna

 

Sjungande tomte 

 

Tomte med ljuslykta

 

Höll på hur många timmar som helst i går för att lägga in på bloggen. När jag väl var klar och publicerade så kom bara hälften med.   

Så nu uppdaterar jag resten här på måndagmorgonen.

 

Tjingeling   

 

Mia

 

 

 

 
 
Team AROZ

Team AROZ

6 december 2010 14:12

Tjingeling :D !
Härliga bilder !! Klart ni måste ha fler bilder på Razzel :P ...Gubben min tjatar oxå på att jag fyller datorn med för mycket bilder :P
Kramiz !!

http://www.angieorex.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

6 december 2010 20:43

Tycker du ska tala om för din man att man INTE kan ta för mycke kort på vovven :) Och även om man tar många så behöver man ju inte spara alla. Man kan använda dom i bloggen och sen bara spara dom som är riktigt bra.

Härliga natur bilder du fick och den med lite sol på var ju jätte fin :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 18 juli 2011 10:10

Denna sida uppdateras inte längre, då Greta har fått en egen blogg    och min prins Razzel inte finns bland oss längre      Tjingeling      Mia ...

Av Mia - 23 april 2011 19:10

Ja det blir ju inte så mycket träning för mig och Greta men lite var vi i alla fall med på träningshelgen som var på klubben 16-17 april. Ett 30-tal var med på lördagen och ca 20 på söndagen. Jag lottade in oss i olika grupper och så cirkulerade ...

Av Mia - 16 april 2011 19:26

Ja nu tog Bloggplatsen emot resterande bilder. Så här kommer ett kollage igen      Vi tragglar vidare med spåret   Ser nästan ut som hon spårar   Lite godis hjälper till   Ett steg till   Åh, där ligger leksaken ...

Av Mia - 16 april 2011 17:41

Hej! Nu kommer här lite utlovade bilder på Greta. Vi var på klubben i onsdags kväll och "tränade" lite. Tog en del kort och några kommer här.   Måste ju visa att öronen har ställt sig upp   På tomten med ett löv i munnen   Usch...

Av Mia - 13 april 2011 22:03

Min vackra Prins   Har varit utan dator ett par dagar och tänkte idag lägga ut en del nya bilder på Greta! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag fick min stora lilla Prins sluta sitt liv.    Att det har varit något fel ...

Ovido - Quiz & Flashcards